Brezplačna pomoč: 080 99 82

Blog

Kreatin - več kot le gradnik mišic

Kreatin najdemo tako v naših mišicah, kot tudi v naših možganih, ledvicah in jetrah. Čeprav na trgu obstajajo različne oblike kreatina, je najbolj raziskan in znanstveno potrjen ravno kreatin monohidrat. Ne le, da je učinkovit in varen za uporabo, lahko ima tudi koristi za naše zdravje. Kaj pa kreatin sploh dela?

Kakšne so naloge kreatine?

Njegova glavna naloga je, da spodbuja ustvarjanje energije v celicah. Pomaga namreč napolniti visokoenergijske molekule, imenovane tudi ATP (adenozin trifosfat) – vir energije za vse celice v telesu. Količina ATP-jev v telesu ni neomejena, zato se njihova količina pri intenzivnejših treningih še posebej hitro manjša.

Kreatin pomaga pri mišični regeneraciji in njihovi rasti, prav tako pa poskrbi za hidracijo in zmanjša razgradnjo mišic. Enostavno povedano – pomaga pridobiti in ohraniti mišično maso.

Več kreatina – več energije

Več kreatina kot imamo, več ATP molekul mišice proizvedejo med visokointenzivnim treningom. Po 8-10 sekundah visokointenzivnega treninga, se količina ATP molekul manjša – uporaba kreatin monohidrata ta čas podaljša.

Številne študije so pokazale, da lahko uporaba kreatin monohidrata izboljša izvedbo visokointenzivnega treninga do 15%. Izboljšanje vadbe v tej meri, bi samo s treningom lahko trajalo več mesecev (ali celo let). Če imaš manjše zaloge kreatine (vegetarijanci, vegani ali starejši), lahko opaziš še boljše rezultate.

Kje lahko dobim kreatin?

Na dan potrebuješ približno 1-3 grame kreatina. Če se intenzivneje ukvarjaš s športom, pa še več. Okoli polovica tega proizvede tvoje telo, drugo polovico pa dobiš iz prehrane. Najbogatejši vir kreatina so ribe in rdeče meso.

Za zadostno količino kreatina priporočamo visokokakovostno prehransko dopolnilo kreatin monohidrata.

PowGen Essenital Creatine s kreatin monohidratom

Ta visokointenzivni izdelek bo spremenil način tvojega treninga in poskrbel za večjo moč in hitrost. Essential Creatin:

  • pomaga pri mišični regeneraciji in njihovi rasti
  • pospeši učinkovitost treninga
  • poveča mišično maso
  • poskrbi za daljše in intenzivnejše treninge
← Back to blog