Dostava v 2-3 delovnih dneh.

100% garancija na zadovoljstvo.

Brezplačna dostava za naročila nad 50 €.

Brezplačna pomoč: 080 99 82

Blog

5 preprostih nasvetov za trebuh brez maščobe

Bliža se poletje in kmalu bo treba svetu pokazati svoje telo, no, vsaj na plaži. Toda zakaj bi bilo treba trebuh vleči noter in skrivati maščobo, ki se je nabrala med zimo? Na srečo je še vedno dovolj časa, da se znebiš nadležnih maščobnih oblog na trebuhu in s ponosom oblečeš kopalke.

Preberi 5 preprostih nasvetov, kako še pred poletjem izgubiti maščobo okoli trebuha.

1. Poskrbi, da imaš dovolj spanja

Kakovosten spanec je ključen za splošno počutje in tudi za ohranjanje zdrave telesne teže. Študija iz leta 2018 je pokazala, da premalo spanca aktivira hormon lakote. To posledično privede k temu, da pojemo več, hrana, ki jo pojemo, pa je slabše kakovsti. Če torej želiš shujšati, poskrbi za dovolj kakovsotnega spanja.

Če želiš izboljšati kakovost spanja, se izogibaj pitju kofeina ali alkohola, preden se odpraviš spat. Pomaga, če redno telovadiš, preden zaspiš pa se izogibaj tudi gledanju televizije ali brskanju po mobilnem telefonu.

2. Pij veliko vode

Verjetno ne veš, da tako preprosta stvar, kot je pitje vode, vpliva na izgubo teže. Voda bo zmanjšala zadrževanje vode in napihnjenost, kar je glavni razlog, da je trebuh videti večji kot je v resnici. Kozarec vode pred vsakim obrokom pa poskrbi tudi za sitost in manjši apetit.

3. Gibaj se vsaj 30 minut na dan

Vsi vemo, da je za učinkovito hujšanje gibanje obvezno, vendar morda ne veš, da lahko že s samo 30-minutno vadbo na dan pokuriš več kalorij in posledično seveda shujšaš. Brez skrbi, telovadiš lahko kar doma, brez kakršnekoli posebne opreme!

Gibanje po kosilu bo pomagalo zmanjšati trdovratne trebušne maščobe, gibanje po večerji pa bo izboljšalo prebavo.

4. Omeji sladkorje

To že veš: sladkorji so nezdravi, poleg tega pa še redijo. Ko zaužiješ veliko sladkorja, so jetra preobremenjena s fruktozo, zato so jo prisiljena spremeniti v maščobo, ki se nabira na jetrih in okoli trebuha.

Tekoči sladkorji, ki jih najdemo v sadnih sokovih in drugih sladkih pijačah, so še slabši od samih sladkarij. Ti namreč poskrbijo, da zaužiješ več kalorij, zaradi česar se kopičijo kilogrami, tudi če ne ješ več kot običajno. Sladkarije si torej privošči samo ob posebnih priložnostih.

5. Izogibaj se alkoholu

O, ja. Žal. Če želiš odpraviti trebušno maščobo, moraš omejiti ali se vsaj izogibati alkoholnim pijačam. Zakaj? Prekomerno uživanje alkohola prispeva h kopičenju kilogramov, zlasti v predelu pasu. Zato si privošči svojo najljubšo alkoholno pijačo samo ob posebnih priložnostih ali največ enkrat na teden.

6Pack Buddy paket

Če res ne moreš upoštevati vseh zgoraj opisanih nasvetov, v svojo dnevno rutino dodaj 6Pack Buddy paket. Ta 30-dnevni program vsebuje 3 izdelke, ki odpravijo odvečno vodo in napihnjen trebuh, pokurijo trebušno maščobo in poudarijo trebušne mišice. Znebi se trebuha v treh preprostih korakih s tem učinkovitim triom!

6Pack Buddy paket

Močan trio za izjemno izgubo maščobe in oblikovano telo.

6Pack Buddy paket -57%

Redna cena: 64,97 €

Vaša cena: 27,99 €

× Zapri

Nazaj na blog